התפתחות ערכים בתקופת בית הספר היסודי
האם לילדים יש ערכים? איך הערכים שלהם משתנים לאורך זמן ולמה? האם הערכים קשורים להתנהגויות פרו- ואנטי- חברתיות?
פרויקט הערכים בתקופת בית הספר היסודי מומן על ידי הקרן הלאומית למדע. בפרויקט אנו חוקרים התפתחות חברתית בגילאי 6-11. ליווינו ילדים בבתי הספר, וראיינו אותם אחת לשנה. שאלנו את הילדים מה חשוב להם בחיים, ומדוע. בחנו את ההתפתחות הקוגניטיבית ואת ההתנהגות החברתית שלהם. אנו מעוניינים להבין את הפרספקטיבה של ילדים אודות הערכים שלהם. אנו רוצות גם לדעת יותר לגבי תהליכים המאפשרים את ההתפתחות החברתית שלהם. האם התפתחות קוגניטיבית, שפתית, או התפתחות קוגניציה-חברתית תורמות לתהליכים אלו? לבסוף, אנו רוצות לדעת אילו מניעים דוחפים אותם לחלוק ולהיות אכפתיים.
פרסומים
Daniel, E., et al., (2024)
European Journal of Personality, Early view.
Daniel, E., Misgav, K., & Chomsky, A (2024)
Journal of Personality, 92(5) 1283-1298.
Misgav, K., Daniel, E. (2022)
Cognitive Development, 64, 101267.
Daniel, E., Dӧring, A., & Cieciuch, J. (2022)
Journal of Personality, 91(2), 482-496.
Knafo-Noam, A., Benish-Weisman, M., & Daniel, E. (2023)
Current directions in Psychological Science. Early view
Misgav, K., Chomsky, A., & Daniel, E. (2023)
Social development, 32(3), 958-975
Misgav, K., Shachnai, R., Abramson, L, Knafo-Noam, A., & Daniel, E. (2022)
Current directions in Psychological Science. Early view