top of page

התפתחות ערכים בתקופת בית הספר היסודי

האם לילדים יש ערכים? איך הערכים שלהם משתנים לאורך זמן ולמה? האם הערכים קשורים להתנהגויות פרו- ואנטי- חברתיות?

graphic element
ISF logo

פרויקט הערכים בתקופת בית הספר היסודי מומן על ידי הקרן הלאומית למדע. בפרויקט אנו חוקרים התפתחות חברתית בגילאי 6-11. ליווינו ילדים בבתי הספר, וראיינו אותם אחת לשנה. שאלנו את הילדים מה חשוב להם בחיים, ומדוע. בחנו את ההתפתחות הקוגניטיבית ואת ההתנהגות החברתית שלהם. אנו מעוניינים להבין את הפרספקטיבה של ילדים אודות הערכים שלהם. אנו רוצות גם לדעת יותר לגבי תהליכים המאפשרים את ההתפתחות החברתית שלהם. האם התפתחות קוגניטיבית, שפתית, או התפתחות קוגניציה-חברתית תורמות לתהליכים אלו? לבסוף, אנו רוצות לדעת אילו מניעים דוחפים אותם לחלוק ולהיות אכפתיים.

צוות המעבדה

Prof Ella Daniel

פרופ' אלה דניאל

חוקרת ראשית

Sapir Ben Dayan

ספיר בן דיין

תלמידת תזה

Kati A

קטי אבוטביחי

בוגרת תזה

Anat C

ענת חומסקי

תלמידת דוקטורט

Dr. Kinneret M

ד"ר כנרת משגב

בוגרת לימודי דוקטורט

Chen L

חן לאופר

בוגרת תזה

Avital B

אביטל בן דרור לנקרי

תלמידת דוקטורט

Liraz V

לירז ורד

תלמידת תזה

Noam G

נעם גררה

בוגרת תזה

Sapir S

ספיר שרעבי

תלמידת דוקטורט

Mor M

מור מזרחי

בוגרת תזה

Children's Race

תמונה מאת בן וויקס ב- Unsplash

פרסומים

Screen Shot 2024-03-27 at 11.40_edited.j

Daniel, E., Misgav, K., & Chomsky, A (2024)

Journal of Personality, 92(5) 1283-1298.

value incoherence_edited.jpg

Daniel, E., Dӧring, A., & Cieciuch, J. (2022)

Journal of Personality, 91(2), 482-496.

Knafo-Noam, A., Benish-Weisman, M., & Daniel, E. (2023)

Current directions in Psychological Science. Early view

Misgav, K., Shachnai, R., Abramson, L, Knafo-Noam, A., & Daniel, E. (2022)

Current directions in Psychological Science. Early view

bottom of page